מתנחלים חמושים יאבטחו את התל – אביבים המפוחדים

בנצי לייזרוביץ | צילום: Issam Rimawi / Flash90 2 Comment on מתנחלים חמושים יאבטחו את התל – אביבים המפוחדים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רבים מתושבי העיר תל אביב שלא רגילים לאירועי טרור באזורם – מתבצרים בביתם מאז פיגוע הירי הרצחני ביום שישי האחרון שבוצע על יד המחבל נשאת מלחם שנמלט מהזירה ועד עתה הוא מסתובב חופשי.

מי שמנצל את מצוקתם של התל – אביבים הוא ועד מתיישבי השומרון שפתח אמש במבצע שבו הוא קורא לאזרחים הנושאים עימם נשק – לבוא ולאבטח את תושבי תל אביב ובפרט את הילדים בדרכם לבתי הספר.

בדף הרשת החברתית של הועד נכתב כי "שוברים את המצור על העיר!, בימים האחרונים תושבי ת"א נמצאים תחת מצור וחלקם בחרדות – המשטרה לא מוצאת את המחבל שרק ביום שישי רצח שלושה אזרחים ופצע נוספים, וראש עיריית ת"א חולדאי "מאשר" לילדים שלא להגיע ללימודים".

"בעקבות כך ולמען הסולידריות, החלטנו לפתוח במבצע רחב הקורא לאזרחים חמושים מכל הארץ להגיע ולסייע למען ביטחונם של התושבים. לצורך כך נפתח מוקד שבו נציגי הוועד ינתבו את המאבטחים למשפחות שחוששות לצאת מהבית וילוו את ילדיהם לבית הספר וכך יעשו גם בסיום יום הלימודים".

"אז אם אתם מעוניינים להתנדב ולעזור לתושבי תל אביב לחזור לשגרה או אם אתם הורים החוששים לשלוח את ילדיכם לבית הספר או לגן ללא ליווי מוזמנים לפנות אלינו", נכתב בדף הרשמי של ועד המתיישבים.

שגיא קייזלר מנכ"ל הועד אמר הבוקר למרדכי לביא ב'קול חי' כי "הקמנו פרויקט של אזרחים שרוצים לאבטח ילדים שרוצים ללכת לבית הספר, בשעה 7 בבוקר הם יעברו דרך אותה משפחה תל אביבית שחוששת לצאת מביתם, ויאבטחו אותם עד לבית הספר, אותו דבר בצהרים".

"כשקורה פיגוע באזור איתמר וצומת תפוח יש לזה אחריות גם על תושבי ת"א, ההתנהגות של העירייה ושל תושבים שמתבצרים בביתם כבר 4 ימים היא מסוכנת לא רק לתל אביב אלא גם לתושבי איתמר", אמר קייזלר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    גם בירושלים יש איזורים שלמים שאנשים מפחדים ללכת אליהם
    היו ימים שהסתובבנו עם עיניים בגב וכל אחד שלישי היה נראה לנו מחבל…

  2. 1

    יישר כח!! אשריכם!!
    אם אני תל אביבית, איך מגיעים אליכם?